Selvitä, paljonko sivustosi toteutus maksaa
Laskurimme tarjoaa alustavan hinta-arvion yrityksesi verkkosivuille.
Luuptek on hinta-laatusuhteeltaan WordPress-sivustojen tekijöiden kärkinimiä Suomessa! Uudella hintalaskurillamme saadaan homma helposti alulle näin: naputtele hintalaskuriin kotisivuillesi sopivat speksit ja jätä yhteystietosi. Helppoa, vai mitä?
Huomaathan, että laskuri laskee verkkosivuston tekemiseen vaikuttavan hinnan. Kotisivuillesi tarvitset myös kotisivutilan (webhotelli). Kotisivutila maksaa noin 100 – 500 euroa vuodessa riippuen kotisivutilan työkaluista ja ominaisuuksista. Autamme valitsemaan yrityksellesi sopivan kotisivutilan.
Täytä yhteystietosi ja lähetä viesti
"*" näyttää pakolliset kentät
Edulliset ja laadukkaat kotisivut, jotka eivät venytä budjettia?
Joskus voi olla aluksi vaikeaa arvioida, mitä kaikkea kotisivuillesi tarvitsisit.
Ei huolta – voit klikkailla hintalaskurista tarvittavat vaihtoehdot ja autamme sen jälkeen löytämään juuri sinulle sopivan ratkaisun. Tässä vaiheessa et ole vielä sitoutunut tilaukseen. Verkkosivupakettimme ei ole rajoitettu tiettyyn sivumäärään tai ominaisuuksiin – saat juuri sen, mitä tarvitset.
Toiveesi ja ideasi ohjaavat tarjouksen suunnittelua, todennäköisesti saat myös meidän suunnaltamme vastaehdotuksia suunnitelmiin. Toimitat halutessasi logon, tekstit ja kuvat – tai annat Luuptekin hoitaa kaiken. Valmiiden materiaalien pohjalta luomme sinulle upeat kotisivut. Testaa, mitä se kustantaisi!
Kotisivut alkaen 999 € + alv – miten se voi olla mahdollista?
Luuptekista saat edelleen alle tonnilla laadukkaan WordPress-sivuston ilman turhaa höttökoodia tai pagebuilder-lisäosia. Emme käytä WordPressin valmisteemoja kuten vaikkapa Divi tai Kadence, vaan sivustot rakennetaan WordPressin omalla Gutenberg-editorilla ja sen natiivilohkoilla. Tällä varmistetaan hyvä käyttökokemus ja erittäin nopeasti toimiva sivusto. Jos et ole varma omasta WordPress-osaamisestasi, niin ei hätää. Meiltä saat myös koulutuksen, jonka jälkeen osaat päivittää omaa sivustoasi kuin pro!
Monikielisyyteen ja lomakkeisiin liittyen saat markkinoiden parhaat lisäosat (Polylang Pro ja Gravity Forms) käyttöösi kotisivujen hinnalla (lisäosien arvo 160 euroa / vuosi).
Jani Uljas
Toimitusjohtaja, omistaja
Rantapallo
Luuptek on vastannut Rantapallon koko julkaisujärjestelmästä ylläpidosta ja teemojen teknisestä toteutuksesta. Haastaviinkiin ongelmiin on aina löydetty ratkaisu tehokkaasti. Timon kanssa kommunikointi ja työskentely on sujunut todella hyvin.
Katariina Vainionpää
Markkinointipäällikkö
Honkatalot
Kiitos hyvästä ja joustavasta yhteistyöstä projektin aikana. Olemme olleet kaikin puolin tyytyväisiä, asiointi on ollut miellyttävää ja aikataulut pitäneet sovitun mukaisesti. Uudet sivut ovat saaneet positiivista palautetta.
Hanna Elo
Johtava puheterapeutti
Terapiakeskus Otavala
Yhteistyö sujui todella hyvin ja saimme nopeasti avun ja vastaukset kaikkiin kysymyksiimme. Olemme todella tyytyväisiä sekä lopputulokseen että koko prosessiin!
Kristoffer Backman
Rite Ventures
Uuden kotisivun suunnittelu ja luominen sujuivat vaivattomasti. Luuptekin toteuttamana WordPress-teknologialla saatiin aikaiseksi erittäin hieno sivusto. Prosessin aikana WordPressin helppokäyttöisyys ja sujuva toiminnallisuus tulivat selkeästi esille, ja nyt pystymme nopeasti muokkaamaan ja päivittämään sivustoa omien tarpeidemme mukaan.
Taija Jolanki
Kvalitest Industrial Oy
Olen vähän ihmeissäni, kun kaikki meni tässä projektissa niin hienosti 🙂 Olen käsittänyt, että nettisivuhankkeet on hirveetä tuskaa 🙂
Hyvin suunnitellut ja toteutetut kotisivut – investointi, joka maksaa itsensä takaisin uusina asiakkaina ja kasvavana myyntinä!
Ammattilaisen rakentamat kotisivut sijoittuvat yleensä hintahaarukkaan ”muutamasta satasesta” ”muutamaan tonniin”.
Jos sivustolle halutaan laajemmat ominaisuudet, kuten vaikkapa verkkokauppa tai integraatioita, hinta voi helposti nousta yli 5000 euron tai jopa yli 10 000 euron, varsinkin jos ammattilainen suunnittelee myös sivuston ulkoasun. Alan tekijöiden tuntihinnat pyörivät 50–150 € välillä, riippuen kokemuksesta ja erikoisosaamisesta.
Mainitut hintaluokat kattavat suurimman osan yrityksistä, mutta isompien organisaatioiden tarpeisiin rakennetut sivustot starttaavat yleensä vasta 10 – 15 000 eurosta, varsinkin jos projekti sisältää myös ulkoasun suunnittelun.
Luuptekistä saat kevyemmän sivuston 999 eurolla (+alv), jos olet itse valmis panostamaan sivuston sisältöön, sekä logot ja muut tarvittavat kuvat löytyvät omasta takaa. Tämä voi olla nappivalinta, jos sisältöä on vähän ja tarkoituksena on esitellä yksittäistä tuotetta tai palvelua.
Moni yritys kuitenkin tarvitsee kattavamman sivuston, ja tämä loogisesti nostaa hintaa – mutta se nostaa samalla myös sivuston arvoa liiketoiminnalle. Hintalapun sijaan kannattaa miettiä, millainen sivusto vie juuri sinun yritystäsi eteenpäin haluamallasi tavalla. Onko toiveissasi verkkokäyntikortti vai tulosta tekevä sivusto eli aktiivinen myyntitykki?
Kotisivujen hinnan muodostuminen
Sivuston laajuus (sivumäärä)
Tällä on vaikutusta, kun tarvitset ulkoasun suunnittelua ja sisällönsyöttöapua.
Jos olet valmis syöttämään sisällöt sivuillesi itse, etkä tarvitse erityistä ulkoasun suunnittelua, sivuston suurellakaan koolla ei tällöin ole hintaa nostavaa vaikutusta.
Ulkoasu
Kelpaako WordPressin ytimen valmis-lohkot vai tarvitsetko omia lohkomalleja tai täysin räätälöidyn ulkoasun? Tutki Räätälöity– ja Starter-paketin eroja.
Ulkoasun suunnittelulla panostetaan sivuston räätälöityyn ulkoasuun, jolloin sivustosi erottuu varmasti kilpailijoista. Tämä kasvattaa verkkosivuston budjettia.
Ulkoasun voit teettää myös haluamallasi toisella toimijalla.
Materiaalit (logo, kuvat, tekstit, graafinen ohjeisto)
Tarvitsetko logon suunnittelua tai kevyttä graafista ohjeistoa? Onko sinulla kuvat valmiina / haetaanko sopivia kuvapankeista? Onko tekstit valmiina / tarvitsetko apua tekstisisältöjen luomiseen?
Jos haluat käyttää omia kuvia, niiden pitää olla hyvälaatuisia ja mieluusti ammattilaisen ottamia.
Logon tulisi olla mieluiten svg-muotoinen, mutta myös hyvälaatuinen png-kuva käy.
Erityistoiminnallisuudet
Näitä voi olla esimerkiksi verkkokauppa tai ulkoinen integraatio. Erityistoiveisiin on etukäteen hankala määritellä tarkkaa summaa, koska ne voivat vaihdella eri tapauksien välillä hyvinkin paljon. Siksi erityistoiminnallisuuksia ei kysytä erikseen laskurissa.
Integraatioita WordPress-sivustoille olemme tehneet esimerkiksi seuraavista lähteistä:
- Datahub
- Fonecta
- Bokun
- Youtube
- Lipas
Jouni Ahlstedt
Toimitusjohtaja
Metlab Oy
Yhteistyö oli Luuptekin kanssa erittäin sujuvaa ja asiantuntevaa. Pyyntöihin ja muokkausajatuksiin reagoitiin nopeasti ja joustavasti.
Sivujen toimivuus, nopeus ja ulkoasu ovat ensiluokkaiset. Voin suositella Luuptekia pieniin ja isoihin kokonaisuuksiin. Asenne ratkaisee ja se oli kunnossa!